Lebanon Defeated Algeria At The 23rd Arab Women’s Basketball Club Championship

Beirut Club kicked off their matches in the group stage of the 23rd Arab Women’s Basketball Club Championship, which is currently taking place in Tunisia until September 28, 2022.

The Beirut Club players scored a 69-50 victory over their Algerian counterparts. However, the match saw the injury of the player Leila Fares who was taken to hospital for treatment.

It is noteworthy that Lebanese basketball players are reviving hope in Lebanese people with their performance and high level of professionalism in international championships, shining brilliantly abroad.

هزم لبنان الجزائر في البطولة العربية الثالثة والعشرين للأندية النسائية لكرة السلة

بدأ نادي بيروت مبارياته في مرحلة المجموعات من بطولة الأندية العربية الثالثة والعشرين لكرة السلة للسيدات، والتي تقام حاليا في تونس حتى 28 سبتمبر 2022.

سجل لاعبو نادي بيروت فوزا 69-50 على نظرائهم الجزائريين. ومع ذلك، شهدت المباراة إصابة اللاعبة ليلى فارس التي تم نقلها إلى المستشفى لتلقي العلاج.

من الجدير بالذكر أن لاعبي كرة السلة اللبنانيين يحيون الأمل في الشعب اللبناني بأدائهم ومستوى عال من الاحتراف في البطولات الدولية، مما يضيء ببراعة في الخارج.